fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

“Employer Branding, a strategia firmy”

 

 

Z wielką przyjemnością chciałbym zaprosić wszystkich specjalistów, ekspertów oraz osoby zajmujące się komunikacją na spotkanie Sekcji PR i Marketingu „Pracodawców Pomorza”, które odbędzie się w dniu 23 kwietnia br. o godz. 09.00 w O4 Coworking, Olivia Business Centre, Olivia Four, al. Grunwaldzka 472, Gdańsk, sala JOWISZ.

AGENDA SPOTKANIA:

  1. Biznes mikser fachowców, czyli co możemy wspólnie zrobić?
  2. Temat spotkania – “Employer Branding, a strategia firmy” – panel ekspertów z zakresu komunikacji, HR, marketingu oraz praktyczna wymiana wiedzy.

Spotkanie przy porannej kawie szacowane jest na 90-120 minut. Ilość miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Zapraszam serdecznie,

Tomasz Smorgowicz


Employer Branding, a strategia firmy”
panel ekspertów z zakresu komunikacji, HR, marketingu oraz warsztat z zakresu budowania strategii EB dla uczestników

23 kwietnia br. o godz. 09.00

O4 Coworking, Olivia Business Centre, Olivia Four, sala JOWISZ


TOMASZ SMORGOWICZ

Dziennikarz, marketer, menedżer. Doświadczony ekspert ds. strategii komunikacyjnych i marketingowych, CSR  oraz tworzenia koncepcji brandingowych. Na co dzień doradza zarządom firm z branży spożywczej, produkcyjnej, TSL, finansowej, doradczej, FMCG oraz start-upom. Od ponad 15 lat Prezes Zarządu oraz CEO w Studio 102 Group, zrzeszającej agencję reklamowa typu 360 stopni, softwarehouse oraz firmę audytorsko-szkoleniową – Pomorskiego Pracodawcy Roku 2018. Założyciel Fundacji Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności HELISA, szkoleniowiec oraz wykładowca akademicki. W 2015r. nominowany do nagrody “Ludzie, którzy zmieniają biznes” Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz TVP INFO. Członek Rady Programowej oraz ekspert ds. marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu Pracodawców Pomorza. Laureat kilkunastu nagród i wyróżnień m. in. nagrody głównej  Stena Circular Economy Awards 2018 za projekt „Z GŁOWĄ / Pozbądź się wszystkiego co nie jest ci potrzebne”.


PANELIŚCI

Aleksandra Chalimoniuk

Jestem wyznawcą zasady, że najlepsze rzeczy w życiu to nie są rzeczy a doświadczenia, dzięki którym stale się rozwijam. Mam 15 letnie doświadczenie pracy w mediach i komunikacji. Jestem doświadczonym dziennikarzem telewizyjnym i specjalistą PR. Współtworzyłam wiele programów w TVN 24 i Dzień Dobry TVN. Doświadczenie pracy w telewizji potrafię wykorzystać i przełożyć na działania wizerunkowe w dużym przedsiębiorstwie. W listopadzie 2013 r. rozpoczęłam pracę w firmie Sokołów SA. , gdzie zbudowałam od podstaw biuro Komunikacji i PR. Od listopada 2017 roku objęłam funkcję Dyrektora Komunikacji i PR w międzynarodowej sieci JYSK. Odpowiadam za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, tworzę m.in. kampanie wizerunkowe angażujące pracowników.

BOLESŁAW DRAPELLA

20 lat doświadczenia w e-biznesie. Przedsiębiorca specjalizujący się w sektorach online branży lotniczej, turystyczno-hotelarskiej, ogłoszeń w internecie oraz szerzej w branży nieruchomości. W przeszłości pełniący funkcje VP of BizDev, CMO, CCO, COO, CHRO oraz prezesa spółki notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W przeszłości również dyrektor hoteli w Wielkiej Brytanii. W przeszłości Prezes AirHelp Poland oraz Chief Operating Officer w Grupie AirHelp. Założyciel i prezes RoomAuction.com Ltd – zwycięzcy konkursu InfoShare Startup Contest w 2015r., w ramach którego zwyciężył w głosowaniu Jury z przeszło 150 innymi startupami z 19 krajów. 

Ewa Szabuniewicz

Posiada niemal 20-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych zespołach, różnych branżach i w pełnym zakresie procesów HR.  Specjalizuje się w obszarze zarządzania i wsparcia strategii, kultury organizacyjnej i zmian. Podczas pracy między innymi w ERGO Hestii, GE Money Banku, Sony Pictures GBS czy BEST SA zajmowała się rozwojem menedżerów, projektowaniem procesów HR oraz zarządzaniem ich efektywnością, projektami fuzji i przejęć. W STAPLES Solutions odpowiada za zarządzanie, HR oraz komunikację.

Łukasz Murawski

Psycholog społeczny – absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Doradca, wykładowca, partner w Studio 102 Sp. z o.o. Od początku drogi zawodowej związany z marketingiem i reklamą – specjalista w dziedzinie tworzenia wizerunku firmy, strategii komunikacji marki oraz realizacji kreatywnych pomysłów. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej. Mentor w inkubatorze Starter w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości. Trener w Agencji Rozwoju Pomorza. Regularnie prowadzi szkolenia dla firm oraz instytucji wspierających biznes. Maratończyk.