fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Engagement Seeding Camp w Gdańsku

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w zamkniętym, bezpłatnym spotkaniu strategicznym na temat filozofii engagement seeding (liczba miejsc ograniczona). Podobne spotkania organizowane w Warszawie w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że w ciągu ostatnich 3 miesięcy odbyło się ich aż 6, aby wszyscy chętni mogli w nich uczestniczyć.

W trakcie spotkania w Gdańsku (w siedzibie „Pracodawców Pomorza”) przedstawimy rozwiązania technologiczne wspomagające generowanie prawdziwych, niczym nie inspirowanych opinii o produkcie w Internecie – wykorzystujące wszystkie formy obecności w sieci od e-maili na szeroko pojętych social mediach kończąc.

Celem spotkania jest omówienie i analiza jednego z największych wyzwań i zadań marketerów: jak w dobie dojrzałości mediów społecznościowych generować prawdziwe, mówiące stricte o produkcie opinie, w określonych ramach czasowych, bez konieczności planowania rozbudowanych kampanii kontekstowych, bez storytellingu i bez wsparcia innych kanałów komunikacji.

 Zrzut ekranu 2015-08-28 o 11.49.43

Postaramy się również pokazać rozwiązania uzupełniające dowolną kampanię komunikacyjną o wyniki, które każdy marketer i jego agencja stawiają sobie jako cel nadrzędny – wzmianki o produkcie publikowane przez zaangażowanych konsumentów na podstawie doświadczeń TestMeToo.com.

Engagement Seeding Camp – Agenda

1. Zarysowanie tła historycznego, rynkowego oraz psychologii zachowań współczesnych konsumentów.

2. Pokazanie możliwych efektów marketingowych przez umiejętne aktywne angażowanie konsumentów w relacje z brandami.

3. Wskazanie sposobów zaadoptowania elementów psychologii zachowań konsumenckich w proces Engagement Seeding.

4. Szczegółowe przykłady scenariuszy i case-studies w różnych branżach i w różnych grupach docelowych. Włącznie z tymi najmniej oczywistymi i najtrudniejszymi do realizacji.

5. Potencjał i możliwości wykorzystania Engagement Seeding w dalszych aktywnościach marketingowych

 

Miejsce i termin:

Siedziba „Pracodawców Pomorza”
80-219 Gdańsk, Aleja Zwycięstwa 24,
8 września 2015 (wtorek), godz. 10:00 – 13:00 (w tym przerwa kawowa)

Bardzo prosimy o potwierdzenie obecności.
Liczba miejsc jest ograniczona!

Zapisz się