Forum Menedżerów Sprzedaży to organizowane na zasadzie non-profit spotkania dla ludzi zarządzających sprzedażą. Spotkanie dla prezesów i członków zarządów związanych z zarządzaniem sprzedażą, właścicieli firm oraz oczywiście dyrektorów i kierowników sprzedaży wszystkich szczebli. To nie są spotkania dla handlowców.
Spotykamy się raz w miesiącu w Trójmieście. Tematyka to: prezentacje narzędzi i strategii pomocnych na stanowisku szefa sprzedaży, podnoszenie kompetencji menedżerskich i kompetencji przywódczych, studia przypadków, sztuka prezentacji handlowych i wystąpień publicznych i inne. Tu można będzie spotkać i posłuchać ekspertów wspomagających menedżerów a w szczególności menedżerów sprzedaży.
Organizatorem Forum Menedżerów Sprzedaży jest Jacek Czarnowski,tel. +48 600 401 570, e-mail: jacek.czarnowski@sandler.com
Przekażcie tę informację do swoich koleżanek i kolegów zarządzających sprzedażą, jeszcze wiele osób o nas nie wie. Informacje również na https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy
—————————————————————————————————————————————-
Forum Menedżerów Sprzedaży 18 grudnia 2014, 9:00-12:00
Olivia Bussines Centre – budynek Olivia Tower XII piętro – sala Olivia Sky Club, Gdańsk, Aleja Grunwaldzka 472A
Koszt każdego spotkania to 30 zł do osoby, w tej kwocie mieści się wynajęcie sali i symboliczny catering.
Proszę potwierdzać każdorazowo udział w spotkaniach forum drogą mailową na adres podany wyżej. Ilość uczestników jest ograniczona.
Zapraszamy na prelekcję Jakuba Dąbkowskiego na temat:
Wykorzystanie technologii internetowych do pozyskiwania klientów – zastosowania automatyzacji marketingu i BigData w sprzedaży.
- Sposoby wykorzystywania narzędzi klasy Marketing Automation oraz BigData w generowaniu leadów sprzedażowych.
- Zastosowanie tego typu narzędzi w marketingu i sprzedaży B2B.
- Idea algorithmic marketingu.
- Dlaczego w przeciągu kilku lat obraz marketingu i sprzedaży może się zmienić ponieważ to komputery i algorytmy będą podejmować decyzje?
Jakub Dąbkowski
Doświadczony IT Project Manager, Lead Generation Ninja, fascynat i praktyk Big Data, Machine Learning i Predictive Analytics.
New media ekspert, wykładowca, konsultant i blogger.
Absolwent Wydziału Fizyki Teoretycznej na Uniwersytecie Gdańskim.
CEO www.PinYourClient.com – predykcyjnej platformy przeznaczonej dla marketingu i sprzedaży.
W trakcie kilkunastoletniej kariery zawodowej z sukcesem zrealizował wiele projektów e-commerce dla serwisów w Polsce i za granica współpracując m.in. z Gratka.pl, Implix.com, GetResponse.com, ClickConference.com, Zjednoczenie.com, YellowGroup.pl, DeSmart.com i wieloma innymi. Założyciel NetResearch.pl
Łączy wiedzę programistyczną i technologiczną w obszarze IT z doskonałym rozumieniem insightów konsumenckich oraz specyfiki nowych mediów, przekładając skomplikowane kwestie techniczne na zrozumiały język potrzeb biznesowych, funkcjonalnych i marketingowych. Prowadzi liczne szkolenia z obszaru zarządzania projektami, mediów społecznościowych i marketingu w Internecie.