„Pracodawcy Pomorza” oraz Ireneusz Osiński i Krzysztof Papadis reprezentujący firmę doradczą O&P Consulting, mają zaszczyt zaprosić na III edycję bezpłatnych konsultacji biznesowych – SPRZEDAŻ i RELACJE!
Konsultacje odbędą się w siedzibie „Pracodawców Pomorza”
Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk
w dniu 7 listopada 2017r.
w godz. 9.00 – 14.00
Korzyścią z udziału w konsultacjach jest m.in. poznanie praktycznych rozwiązań w zakresie:
- Nowych koncepcji nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych.
- Zamiany klientów w ambasadorów naszej marki.
- Pozyskiwania klientów w procesie rekomendacji.
- O czym warto pamiętać w budowaniu relacji?
- Czym jest proces sprzedaży i jak dzięki niemu zwiększyć zyski?
- O czym najczęściej zapominamy przy budowaniu strategii sprzedażowej?
W ramach konsultacji tematy, które możesz z nami poruszyć to m.in.:
- budowanie strategii sprzedaży
- wybór kanałów dystrybucji
- budowanie odpowiedniej marżowości
- budowanie polityki cenowej
- budowanie i wzmacnianie marki na rynku
- budowanie koncepcji wprowadzania produktu na rynek
- budowanie i/lub restrukturyzacja działu handlowego
- tworzenie procesów sprzedażowych,
- raportowanie i umiejętna ich analiza
- budowanie efektywnych systemów motywacyjnych
- budowanie relacji z kontrahentami
- ujednolicenie działań sprzedażowych w kilku placówkach handlowych
- Start-up- droga rozwoju – jakich błędów nie popełniać, o czym warto pamiętać
Konsultacje z Ireneuszem Osińskim to m.in. odpowiedzi na pytania:
Jak zdobyć unikalną umiejętność budowania relacji biznesowych?
Dlaczego ta umiejętność jest tak ważna w rozwoju Twojego biznesu?
Jakie są najlepsze sposoby pozyskiwania i utrzymywania klientów dzięki relacjom?
W rzeczywistości niewielu przedsiębiorców, menadżerów i handlowców traktuje relacje jak cenne aktywa. Większość zdaje sobie sprawę ze znaczenia relacji z klientami, ale niewiele osób potrafi je efektywnie budować i przekładać na wymierne rezultaty biznesowe.
Konsultacja z Krzysztofem Papadisem:
Jeżeli chcesz rozwiązać problem ze sprzedażą, zastanawiasz się czy wykorzystujesz wszystkie kanały dystrybucji, czy na pewno stosujesz odpowiednią marżę, a może masz problem z budowaniem systemu motywacyjnego dla handlowców?
Jeżeli nurtuje Cię jakiekolwiek pytanie związane z działem sprzedaży, procesami i mechanizmami sprzedażowymi, zapisz je i przynieś ze sobą na spotkanie.
Spróbujemy wspólnie na nie odpowiedzieć.
Okazuje się, że wiele firm traktuje najważniejszą komórkę firmy jakim jest dział sprzedaży po macoszemu. Nie wykorzystują wszystkich możliwości, nie potrafią wyciągać wniosków ze spływających informacji lub nie dążą do posiadania tych informacji. Doświadczenie pokazuje, że osoba z zewnątrz łatwiej zauważa rzeczy które warto zmienić lub poprawić.
Konsultacje skierowane są do:
- Właścicieli i zarządów firm
- Dyrektorów sprzedaży
- Menagerów sprzedaży
Ireneusz Osiński – Z wykształcenia psycholog i producent filmowy. Obecnie przedsiębiorca, szkoleniowiec, wykładowca i ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, łowca talentów, mówca, networker i mentor biznesowy. Certyfikowany coach biznesowy międzynarodowej organizacji Leadership Management International. Twórca wielu projektów w tym programów szkoleniowych, programów telewizyjnych i audycji radiowych. Fundator i prezes Fundacji na Rzecz Rozwoju Talentów. Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji Biznesowych Związku Pracodawców Pomorza, gdzie wdraża projekt integracji środowisk biznesowych pod nazwą: „Biznes to relacje”. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w korporacjach, mediach oraz jako prywatny przedsiębiorca. Pracował m.in. dla Polskiej Telewizji Kablowej jako szef oddziału, w Raiffeisen Bank Polska doszedł do stanowiska Dyrektora Sprzedaży na Polskę, gdzie zarządzał strukturą prawie tysiąca osób. W Banku Zachodnim WBK tworzył od podstaw strukturę sprzedaży mobilnej. Zawsze uśmiechnięty, energiczny, nastawiony na działanie. Potrafi w każdej osobie znaleźć unikalną wartość, którą trzeba pokazać światu. Ambasador Etycznego Biznesu i Networkingu. Edukator z misją stworzenia świata, w którym każdy osiąga wymarzone cele i jest szczęśliwym człowiekiem.
Krzysztof Papadis – Absolwent Bałtyckiej Wyższej Szkoły Humanistycznej, Wydziału Pedagogiki Specjalnej oraz Uniwersytetu Gdańskiego, Wydziału Zarządzania. Od 1997 roku związany z działem sprzedaży. Doświadczenia nabył w m.in. Pepsi – General Bottelers, Ferrero, Soki Dr Witt. Od 2000 roku pełnił funkcję dyrektora handlowego w takich firmach jak: LPP S.A., Lonza – Nata Sp.j.; Witex-Handel Sp. j.; Oriental Secret, gdzie wykreował od podstaw markę napojów premium. Równolegle od 1999 przedsiębiorca. Wykształcone przez wiele lat umiejętności, powodują, że doskonale radzi sobie z restrukturyzacją działów handlowych co wpływa na poprawę wyników sprzedaży. Ponadto dzięki umiejętnościom analitycznym, zdolnościom prawidłowej oceny sytuacji potrafi dobrać odpowiednie strategie dla przeprowadzenia miarodajnej analizy marketingowej. W jego karierze zawodowej nie bez znaczenie jest także współpraca z klientami; łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych, prowadzenie negocjacji i budowanie wizerunku to cechy prowadzące do sukcesów restrukturyzowanych firm i startupów. Skutecznie zarządza zasobami ludzkimi, wielokrotnie prowadził rekrutację.
Prezes Zarządu i pierwszy inwestor w spółce Exofin: www.exofin.pl
Udziałowiec i konsultant sprzedażowy w spółce Robotics Inventions: www.roboticsinventions.com
Konsultant w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni, Konfederacji Lewiatan, Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym.
Prosimy o telefoniczne potwierdzenie udziału celem ustalenia indywidualnych godzin konsultacji
tel. 58/340-08-95
(każda zgłoszona firma członkowska PP może otrzymać
podczas spotkania do 30 min darmowych konsultacji)