Sekcja Finansowo-Ubezpieczeniowa „Pracodawców Pomorza”
serdecznie zaprasza na seminarium pt.:
„Jak usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa i uzyskać oszczędności?”
26 marca br, godz. 13.30
siedziba „Pracodawców Pomorza”, Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk
Seminarium skierowane jest do przedsiębiorców poszukujących innowacyjnych rozwiązań prowadzących do szybkiego rozwoju firmy w szczególności do:
- właścicieli spółek zatrudniających powyżej 100 pracowników etatowych
- osób zarządzających finansami spółek
- osób odpowiedzialnych za działy HR
- właścicieli firm
AGENDA
13:30 – 13:35 – Joanna Dlouhy Sales Director
• Przywitanie gości i przedstawienie prelegentów
13:35 – 15:00 – Bartosz Nafalski CEO, Łukasz Rowicki Business Development Director
• Restrukturyzacja wpłat na PFRON
• Nowoczesne zarządzanie systemem premiowo – bonusowym
• Rekrutacja wykwalifikowanych pracowników z Ukrainy
• Analiza podatku od nieruchomości
• Audyt w zakresie nadpłaconych składek ZUS
15:00 – 15:10 – przerwa
15:10 – 16:00 – Zbigniew Stochowicz, Dariusz Włodarczyk, Anna Gloger
• CyberOchrona
Bartosz Nafalski rozpoczął swoją karierę zawodową będąc jeszcze na studiach, kiedy wraz z kolegami założył biuro maklerskie. Był jego dyrektorem i wprowadził wtedy pierwszą firmę na giełdę. Szkolił również graczy giełdowych. W latach 2011-2013 zarządzał rozwojem takich marek, jak: Łowicz, Fortuna, Tarczyn, Dr Witt, Kotlin, Garden. W latach 2003-2006 budował dystrybucje soków i napojów Frugo m.in. w Polsce, Rumunii, Bułgarii i USA. Pracował przy realizacji strategii marketingowej dla wielu znanych firm takich, jak: MK Cafe, Foodcare i Maspex. Realizował takie projekty, jak: dwukrotne wprowadzanie napoju FRUGO na rynek polski i wprowadzenie American Bull dla Pepsi Cola w Europie Środkowej, odpowiadał za strategię, produkcję i sprzedaż tych produktów.
W latach 2000-2003 zarządzał produkcją i dystrybucją napojów energetycznych dla Pepsi Cola w Polsce, Austrii, Czechach i na Węgrzech. Doradza przedsiębiorcom z Ukrainy jak rozwinąć biznes w Polsce. Zajmuje się rozwojem strategicznym przedsiębiorstw i koordynuje poszczególne projekty w ramach działania grupy.
Łukasz Rowicki w Expedite Consulting Group jest odpowiedzialny za koordynację i kontraktowanie projektów dla kluczowych klientów. Na co dzień zarządza on również zespołem odpowiedzialnym za rekrutację i koordynację pracy osób niepełnosprawnych pracujących w strukturze Expedite Consulting Group. Doświadczenie zawodowe zdobywał podczas kilkunastu lat pracy w największych bankach i instytucjach finansowych w Polsce tworząc i zarządzając strategiami oraz sieciami sprzedaży. Brał udział w restrukturyzacjach i fuzjach sektora bankowego dzięki czemu poznał w praktyce zasady prowadzenia projektów związanych z tworzeniem oraz usprawnianiem procesów wewnętrznych w dużych korporacjach. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje do rozwoju sieci sprzedaży w Expedite Consulting Group. Odpowiada za kontakty z partnerami biznesowymi i agentami oraz za analizę finansową prowadzonych projektów.
Zbigniew Stochowicz – Prezes Zarządu. Pracuje w branży ubezpieczeniowej od 1997 r. Specjalista ds. likwidacji szkód i zwalczania przestępczości ubezpieczeniowej. Od 2012 r. członek Zarządu a od 2013 r. prezes Logisfery FI Spółki z o.o.
Dariusz Włodarczyk – Ekspert ds. Cyber bezpieczeństwa w Hestia Loss Control. W branży ubezpieczeniowej od października 2015. Doświadczenie w branży teleinformatycznej 17 lat, zdobyte w sektorze energetycznym i bankowości.
Anna Gloger pracuje w ubezpieczeniach już od ponad 20 lat. Jest doradcą, który podejmuje się najtrudniejszych tematów ubezpieczeniowych. Doradza i dobiera ochronę szytą na miarę i każdego traktuje tak, jak sama chciałaby być traktowa, profesjonalnie i empatią. Pracuje autorską metodą Audytu Ochrony, którą wypracowała przez ponad 20 lat działania w ubezpieczeniach.