Serdecznie zapraszamy na seminarium:
Jak zarządzać młodym pokoleniem?
Różnice w komunikacji, motywacji i wartościach.
20 listopada br., godz. 14.00-16.00
„Pracodawcy Pomorza”, Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk
Kluczowym elementem dla rozwoju firmy jest wzrost efektywności pracowników i skuteczne zarządzanie zarówno finansami, ryzykiem, jak i zespołem pracowników.
Aktualnie na rynku pracy, wśród potencjalnych pracowników dominuje pokolenie X (ur. 1965-81), ale już za kilka lat tzw. Millenialsi – pokolenie Y (ur. 1980-1996), będą stanowili większość. Szacuje się, że nastąpi to ok 2020-25 roku.
Młoda generacja pracowników znacznie różni się od starszych kolegów, czy szefów, którzy są często z jeszcze starszego pokolenia – Tradycjonalistów, urodzonych po wojnie, aż do połowy lat sześćdziesiątych. Różnice w komunikacji, motywacji, wartościach i celach, a nawet sposobie bycia, są na tyle duże, że przekładają się na efekty pracy i wyniki działu czy firmy.
Dowiedz się jak wykorzystać wiedzę o różnicach pokoleniowych i:
- jak skutecznie zarządzać motywacją młodych pracowników?
- jak pozyskać najlepszych z rynku?
- jak zwiększyć efektywność pracowników i co za tym idzie wyniki Twojej firmy?
PROGRAM
- Wprowadzenie
- Charakterystyka poszczególnych grup pokoleniowych.
- Różnice w sposobach komunikacji.
- Formy udzielania informacji zwrotnej.
- Sposoby na motywowanie pracowników pokolenia Y
Wygrywasz, gdy znasz zasady gry!
Prelegenci
Katarzyna Żuchowicz–Jabłońska – prawnik (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu), life & business coach (Uniwersytet Gdański), właściciel firmy Together Coaching (togethercoaching.pl). Czując potrzebę zmiany i chęć dalszego rozwoju, a także pomagania innym w rozwoju ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim z zakresu Psychologii coachingu biznesowego. Efekt – zmiana kierunku w życiu zawodowym na dawno wyczekiwany. Wspiera firmy w dostrzeżeniu nowych możliwości i szans. Pomaga sformułować plan strategiczny poprzez zwiększenie świadomości tego, gdzie biznes znajduje się obecnie i co zrobić, żeby przejść do miejsca, w którym ma się znaleźć. Nieustannie pogłębia swoją wiedzę z dziedziny coachingu i rozwoju osobistego uczestnicząc w licznych szkoleniach, warsztatach i konferencjach. Jest aktywnym członkiem stowarzyszenia Academy Of Business Coaching.
Tomasz Gawrylczyk – wieloletni praktyk, pasjonat psychologii i nowych technologii, właściciel agencji marketingowej. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego – studiów magisterskich na Wydziale Zarządzania – specjalizacja: Marketing, oraz studiów podyplomowych na Wydziale Nauk Społecznych – specjalizacja: Psychologia coachingu biznesowego. Przez 8 lat pracował w korporacjach, kolejno w PKO BP, ING, AXA, w departamentach sprzedaży, początkowo jako członek zespołu sprzedażowego, później jako menedżer, w końcu trener w departamencie szkoleń. Od 2006 roku jest właścicielem firmy Baltic Trend projekty marketingowe (baltictrend.pl). Pracuje jako doradca biznesowy w zakresie marketingu, komunikacji, motywacji pracowników, jest także inicjatorem i dyrektorem kreatywnym wielu projektów marketingowych. Od dwóch lat pracuje również indywidualnie jako coach biznesowy. Jest członkiem i jednocześnie Prezesem stowarzyszenia Academy Of Business Coaching (aobc.pl). Prywatnie mąż i ojciec dwóch córek w wieku szkolnym, mieszka w Gdańsku.
Zainteresowanych udziałem w tym ciekawym spotkaniu prosimy o rejestrację