fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Konferencji Dobra Komunikacja w Biznesie – 9 listopada Hotel Marriott Spa& Resort Sopot

„Pracodawcy Pomorza” jako partner wydarzenia serdecznie zapraszają na Konferencję:

Dobra Komunikacja w Biznesie – 9 listopada Hotel Marriott Spa& Resort Sopot

 

 „Sztuka komunikacji jest językiem przywództwa” mówił James Humes. Transparentność otwartość i elastyczność to dziś cechy komunikacji, która zapewnia efektywność. Liderzy, którzy rozwijają swoje kompetencje komunikacyjne cieszą się wyższym poziomem zaufania, zyskują silniejszą pozycję i osiągają lepsze efekty.

 

Konferencja

CEL KONFERENCJI:

Celem konferencji jest twórczy dialog i wymiana doświadczeń między światami kultury i biznesu. Organizatorem wydarzenia jest Anywhere.pl, platforma medialna, która na co dzień pracuje z artystami, ludźmi filmu, teatru, literatury i szeroko pojętej sztuki, a dzięki swojej działalności reklamowej zaskarbiła sobie szerokie kontakty w świecie biznesu. Nowa inicjatywa Anywhere.edu została zrealizowana właśnie z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w zakresie komunikacji z klientami, wystąpień publicznych czy prezentacji marketingowych.

Celem konferencji jest także dostarczenie wiedzy i narzędzi, które sprawią, że Twój przekaz stanie się jeszcze bardziej treściwy, konkretny i wesprze Ciebie w osiaganiu założonych celów.

 

 DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI:

 

➡Poznasz tajniki wystąpień publicznych, skutecznych prezentacji, sztuki budowania relacji ze słuchaczami, klientami, partnerami biznesowymi, ale przede wszystkim z sobą samym, których nie zdobędziesz z książek.

➡Dowiesz się, jak rozmawiać, by ludzie słuchali Ciebie po to by zrozumieć, nie by odpowiedzieć.

➡Dowiesz się jak przekazywać komunikat, aby osiągnąć swój cel biznesowy.

➡Weźmiesz udział w 6 szkoleniach praktycznych z zakresu komunikacji.

➡Będziesz miał okazję spotkać 6 praktyków komunikacji (aktorów, dziennikarzy prasowych i telewizyjnych, reżyserów, socjologów, blogerów) w jednym czasie.

➡Konferencja ma charakter kameralny- będziesz mógł na bieżąco zadawać pytania prelegentom.

 

DLA KOGO JEST KONFERENCJA:

 

➡Rzeczników prasowych,

➡Specjalistów ds. marketingu,

➡Kadry zarządzającej- właścicieli i przedstawicieli firm.

 

PROGRAM:

 

➡Przygotowaliśmy dla Ciebie 6 szkoleń prowadzonych przez praktyków z zakresu komunikacji obejmujących zagadnienia:

♦ Jak pisać, aby chcieli Cię czytać,

♦ Jak mówić, aby chcieli Cię słuchać,

♦ Jak występować, aby chcieli Cię oglądać,

♦ Jak myśleć, aby dobrze występować.

➡panel dyskusyjny z prelegentami,

➡networking.

 

PRELEGENCI:

 

Prelegenci

O zagadnieniach związanych z tą tematyką opowiedzą znakomici prelegenci, którzy z wystąpień publicznych i komunikacji uczynili swój zawód:

Dorota Kolak– wybitna aktorka teatralna i filmowa,

Andrzej Saramonowicz-reżyser / scenarzysta / pisarz,

Wojciech Zawioła-dziennikarz telewizyjny, felietonista, komentator,

Kamil Kozieł-bloger, przedsiębiorca, ekspert z zakresu prezentacji,

Tomasz Sobierajski-socjolog,

Marcin Kowalski– dziennikarz, publicysta.

 

Konferencję poprowadzi Monika Reszko– ekspert z zakresu komunikacji.

 

BILETY:

 

Bilety na Konferencję zakupisz na stronie: https://anywhere.edu.pl/

Dla pełnoprawnych członków „Pracodawców Pomorza” organizatorzy przewidują 20% zniżkę  na hasło „pracodawcypomorza”

 

W cenie biletu otrzymasz:

 

♦Udział w 6 szkoleniach z ekspertami z zakresu komunikacji,

♦Certyfikat uczestnictwa,

♦Specjalistyczną wiedzę,której nie zdobędziesz z książek- większość z naszych Prelegentów po raz pierwszy występuje w Trójmieście,

♦Dwudaniowy lunch oraz 8 godzinny serwis kawowy,

♦Networking,

♦Dostęp do materiałów z Konferencji.

 

Do sprzedaży trafiło tylko 100 biletów, decyzję o udziale warto więc podjąć sprawnie. Tak kameralny charakter konferencji nie jest przypadkowy – organizatorom zależy na tym, aby każdy z uczestników wyniósł z niej jak najwięcej, zarówno pod kątem merytorycznym, jak i relacyjnym.

 

Szczegółowy opis Konferencji na stronie

www.anywhere.edu.pl