Mapowanie podróży Klienta, czyli jak zarządzać doświadczeniami klientów, by dopasować do nich swoje działania marketingowe i sprzedażowe, by ograniczyć koszty i poprawić efektywność i podnieść wyniki.
Data: 10 lipiec 2020 (piątek), godz: 14:00
Formuła: WEBINAR – osoby zapisane na otrzymają link dostępowy najpóźniej w dniu organizacji webinaru.
Opis:
Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się jak w trzech krokach dowiedzieć się kim jest ich klient, czego oczekuje, jakie ma dotychczasowe doświadczenia i oczekiwania względem firmy i jak tą wiedzę wykorzystać i przekuć w realne działania usprawniające.
Program:
- Jak szybko i skutecznie zarządzać doświadczeniem klientów?
- Jak w trzech prostych krokach poznać oczekiwania Klientów i dopasować do nich sposób działania całej firmy?
- Czym jest mapa podróży klienta i dlaczego warto ją mieć w każdej firmie?
- Jak wykorzystać wiedzę o oczekiwaniach i potrzebach klientów do szybkiej poprawy funkcjonowania firmy.
Czas: 45 minut
Prowadząca:
Anna Gapińska, właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer. Interim manager. Trener. Praktyk biznesu z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie w zakresie customer experience, zarządzania marką, marketingu, wsparcia sprzedaży i employer brandingu. Na co dzień wspiera właścicieli firm, zarządy, działy marketingu i sprzedaży we wdrażaniu narzędzi zarządzania relacjami z klientami i budowie kultury organizacyjnej nastawionej na klienta. Dzięki optymalizacji procesów wewnątrz firmy pokazuje, gdzie tworzą się pozytywne i negatywne doświadczenia klientów i jak nimi zarządzać, by poprawić efektywność zarówno pracowników jak i wyników operacyjnych.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Limitów uczestników: 50 osób
Spotkanie odbędzie się na platformie ClickMeeting (nie wymaga wcześniejszej instalacji).
Prosimy o rejestrację przez nasz standardowy system zapisów na wydarzenia.
W dniu spotkania otrzymają Państwo drogą mailową zaproszenia z linkiem do spotkania.
Link będzie również aktywny w treści tego zaproszenia w przeddzień spotkania.
Spotkanie wymaga komputera skonfigurowanego do odtwarzania dźwięku z dobrym dostępem do internetu.
Możliwe będzie zadawanie pytań drogą tekstową.