Czym jest personal branding?
To świadomy i przemyślany sposób komunikowania światu, co wyróżnia nas od innych. To unikatowa obietnica wartości, którą oferujemy swojemu otoczeniu. To nasza reputacja, czyli najprościej ujmując – słowa, zdania i opinie, jakie są wypowiadane na nasz temat po naszym wyjściu z pokoju.
Serdecznie zapraszamy w dniu 12 marca br. o godz. 14.00 na seminarium
Personal Branding, czyli jak zostać posiadaczem żółtej koszulki lidera na rynku
Rozpocznij inwestowanie w swoją markę!
4 kroki do zbudowania mocnej marki osobistej – Pokochaj 4 razy „O”
ODKRYJ
OSZLIFUJ
OPRAW
OPAKUJ
Z budowaniem marki jest jak z diamentem. By móc go sprzedać z zyskiem musimy pokonać długą drogę od jego wydobycia, poprzez oszlifowanie, oprawienie by zakończyć pięknym opakowaniem. Z marką jest podobnie. Nie da się pominąć żadnego z etapów, wszystkie powinny zostać „przepracowane” w najmniejszym szczególe. Zapraszam Państwa na unikatowe szkolenie z budowania własnej marki (personal branding).
Zakres seminarium
- Poznaj siebie – opracowanie wizji, definiowanie celów, zrozumienie swoich wartości i pasji- ćwiczenia indywidualne
- Twoja samoocena – analiza mocnych i słabych stron- co doskonalić i dlaczego właśnie TO
- Ocena środowiska pracy, kim są twoi konkurenci, co wyróżnia cie od innych
- Przygotowanie listy osób, do których chcesz trafić ze swoim komunikatem
- Budowanie osobistej opowieści, która chwyta uwagę słuchacza
- Tworzenie osobistego planu komunikacji z otoczeniem- dobór odpowiednich środków przekazu- social media i nie tylko
- Zarządzanie środowiskiem swojej marki
Korzyści dla uczestnika:
- Świadomie zarządzają marką w przestrzeni internetowej
- Potrafią samodzielnie nadać kierunek swojej marce
- Rozumieją znaczenie marki w dzisiejszym świecie
Seminarium poprowadzi Pani Anna Szubert, która jest Strategiem Personal Branding’u. Zafascynowana korzyściami i wartościami jakie niesie budowanie własnej marki w życiu, zarówno osobistym jak i profesjonalnym, podjęła wyzwanie i z sukcesem zakończyła certyfikację w USA. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z ludźmi, będąc aktywnym doradcą z zakresu HR oraz wykładowcą akademickim Sopockiej szkoły Wyższej posiada wysoko cenione umiejętności wspierania Klientów w ich dążeniu do osiągnięcia sukcesu. Prowadzi szkolenia z zakresu budowania marki osobistej dla klientów indywidualnych, małych i średnich firm, dla których wizerunek ich właściciela jest podstawowym elementem rozwoju zarówno osobistego jak i firmy. Występuje jako prelegentka na konferencjach, pisze artykuły do gazet kobiecych i biznesowych. Jest członkinią Stowarzyszenia Mówców Profesjonalnych (www.mowcy.pl), który zrzesza największe i znane nazwiska prelegentów i mówców w Polsce.
Miejsce seminarium: siedziba „Pracodawców Pomorza”, Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk Wrzeszcz
Czas trwania: ok. 2 godz.
Zachęcamy również do udziału w anonimowym badaniu przedsiębiorców, skierowanym do właścicieli oraz osób zarządzających mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami (Mikro i MŚP) zarejestrowanymi w Polsce, którego celem jest bliższe poznanie zjawisk związanych z funkcjonowaniem i rozwojem tych firm.
Autorzy badania stawiają sobie za cel empiryczne odnalezienie ewentualnych barier socjologicznych i in., które mogą utrudniać rozwój ww. firm i starają się spojrzeć na powyższe zagadnienia z perspektywy firm o różnej dynamice rozwoju i wielkości, w tym także tych, które dopiero rozpoczynają swoją działalność na rynku.
PROSIMY O WSPARCIE zespołu badawczego (http://badanie.polskiprzedsiebiorca.pl). Realizacja badania przewidziana została do 28.02.2014r.
Osoby zainteresowane udziałem w seminarium prosimy o potwierdzenie swojej obecności do biura „Pracodawców Pomorza”, tel. 58 340 08 92, biuro@pracodawcypomorza.pl