fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Social Media Convent – 2015

„Pracodawcy Pomorza” oraz agencja Personal PR

zapraszają na najlepszą w Polsce konferencję o mediach społecznościowych

Social Media Convent 2015

16 Kwietnia 2015, 08:30 (Czwartek) – 17 Kwietnia 2015, 17:00 (Piątek)
Europejskie Centrum Solidarności, Gdańsk

Dla członków „Pracodawców Pomorza” – specjalna oferta na zakup biletów na III edycję wydarzenia. Dla pierwszych 40 firm, które zgłoszą chęć udziału, cena biletu na całą konferencję wyniesie 200 złotych netto zamiast 460 złotych netto.

Zgłoszenia należy wysyłać pod adres: smconvent@personal-pr.pl a w tytule maila wpisać: Pracodawcy Pomorza.

Więcej informacji na stronie: www.socialmediaconvent.pl

Social Media Convent (16 i 17 kwietnia 2015) to międzynarodowa konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży.

Formuła spotkania to maraton wystąpień, więc w ciągu dwóch dni spotkania odbędzie się 38 prelekcji przedstawionych przez bardzo starannie dobranych prelegentów, którzy prezentacje przygotowują specjalnie na to wydarzenie. Korzyścią z uczestnictwa jest też skuteczny networking w przerwie oraz na afterparty.

Stałym elementem spotkania jest konkurs Case Study Festival, w którym agencje rywalizują o tytuł Social Media SuperStars. Oglądanie pojedynku merytorycznego to również nauka dla widzów. W tym roku na uczestników czekać będzie #TweetShop. Za tweeta z odpowiednimi hashtagami, będzie można kupić atrakcyjne gadżety Twittera.

Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji są: Katie Lampe, Partner Manager Twitter, Ambasador  Stanów Zjednoczonych w Polsce, Stephen D. Mull, Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner, Helle Tyllesen z Falcon Social (Kopenhaga, Nowy Jork) oraz Jarosław Kuźniar.

Swoimi doświadczeniami z działań na Twitterze podzielą się agencje, marki, instytucje samorządowe i państwowe oraz sektor NGO. Marki, o których będziemy rozmawiać, to m. in.: Orange Polska, Samsung Electronics Polska, Coca-Cola, Fiat, Tesco czy Audioteka. Z prelekcją wystąpi też 140 Media – wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce.

Partnerami konferencji są: Twitter, 140 Media, Miasto Gdańsk, Europejskie Centrum Solidarności, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Stena Line, fanpoint, Falcon Social, Business Ad Network (BAN.pl) oraz

1 wersja wielobarwna na białym tle

Zachęcamy do udziału w konferencji.