fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Warsztaty z podnoszenia efektywności w firmie – podejście procesowe

 

P A R T N E R   W A R S Z T A T Ó W

 

 

 

O R G A N I Z A T O R 

 

Uniwersytet Gdański
Wydział Zarządzania
Katedra Organizacji I Zarządzania

 

 

Warsztaty dla członków Pracodawców Pomorza 

Podnoszenie efektywności w firmie w ujęciu procesowym

 

27.09.2023 – 10:00 – 14:00 

Aleja Zwycięstwa 24 

 

 

Zastanawiasz się czasem czy: 

to co robimy, możemy zrobić szybciej?

to co robimy, możemy zrobić lepiej?

to co robimy, możemy zrobić taniej?

po co to w ogóle robimy?

 

Jeśli choć raz zadałeś sobie któreś z tych pytań, to zapraszamy na:

Warsztaty wprowadzające w tematykę podnoszenia

efektywności w firmie w ujęciu procesowym

 

Prowadzący w trakcie trzygodzinnych praktycznych warsztatów wskażą Państwu sposoby na
poprawę kluczowych parametrów w organizacji poprzez:

 prezentację filozofii i narzędzi doskonalenia procesów biznesowych,

 przedstawienie studium przypadku organizacji sieciowej IPZ Farmnet Grupa Aptek –
rozwiązań procesowych i dedykowanych rozwiązań informatycznych, dzięki którym apteki
niezależnych farmaceutów wytrzymywały konkurencję z dużymi, ogólnopolskim sieciami
aptecznymi,

 rozwiązanie przez uczestników warsztatu problemu zarządczego przy zastosowaniu narzędzi
zarządzania procesowego,

 wstępną identyfikację dysfunkcji w Państwa firmach.

Do udziału zapraszamy przedsiębiorców niezależnie od reprezentowanej branży czy też rozmiaru
prowadzonej działalności.

 

P R O W A D Z Ą C Y 

 

Jędrzej Strumiłło

Pracownik naukowo-dydaktyczny:

dr n. ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Organizacji i
Zarządzania w Uniwersytecie Gdańskim.

Główny obszar zainteresowań:

projektowanie organizacji i podnoszenie efektywności organizacji w oparciu o podejście procesowe.

Przedsiębiorca:

1. pomysłodawca, projektant, wdrożeniowiec i zarządzający siecią organizacyjną
IPZ (Internetowa Platforma Zakupowa) Farmnet Grupa Aptek. W ramach stworzonej i
prowadzonej sieci dokonano reinżynierii i informatyzacji procesu zakupowego.

2. Długoletni właściciel sieci 10 aptek.

3. Konsultant ds. reorganizacji procesowej przedsiębiorstw.

Piotr Sycz

Pracownik naukowo-dydaktyczny:

Asystent w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Uniwersytecie
Gdańskim. Główny obszar zainteresowań: podnoszenie efektywności funkcjonowania
przedsiębiorstwa przy wykorzystaniu nowoczesnych koncepcji zarządzania (Lean Management,
podejście procesowe) oraz narzędzi IT.

Menedżer i konsultant:

1. Kierownik projektów informatycznych oraz współtwórca rozwiązań
informatycznych mających na celu zwiększanie efektywności przedsiębiorstw oraz automatyzację
procesów w organizacjach

2. Konsultant ds. reorganizacji procesowej przedsiębiorstw.