fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

[Webinarium] Klient vs. Twoja firma – jak zmienioną rzeczywistość biznesową przekłuć w sukces.

Koronawirus zmienił sposób funkcjonowania wielu firm niezależnie od branży i wielkości. Zmienił też dotychczasowe oczekiwania klientów, podatność na marketing, szybką chęć zakupu, percepcję firm i marek, dotychczasową współpracę.

Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się jak w trzech krokach dopasować działania firmy do nowej rzeczywistości i oczekiwań klientów, by ograniczyć koszty, zwiększyć efektywność pracowników, utrzymać klientów i pozyskać nowych, by zwiększyć sprzedaż i podnieść wyniki finansowe.

Program:

  • Jak szybko i skutecznie zoptymalizować główne wewnętrzne procesy, by przestawić firmę na nowe oczekiwania klientów?
  • Jak w trzech prostych krokach poznać oczekiwania Klientów i dopasować do nich sposób działania całej firmy?
  • Jak podnieść efektywność pracy wszystkich pracowników, w tym w szczególności działów marketingu i sprzedaży?
  • Jak poznając oczekiwania i potrzeby Klientów ograniczyć koszty i podnieść wyniki sprzedaży?

Czas: 45 minut

Kiedy: 5 czerwca 2020r. g. 11.00

Formuła: WEBINAR na platformie Clickmeeting – link do pokoju spotkań zostanie przesłany zarejestrowanym uczestnikom w dniu spotkania.


Prowadząca:

Anna Gapińska, właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer. Interim manager. Trener. Praktyk biznesu z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie w zakresie customer experience, zarządzania marką, marketingu, wsparcia sprzedaży i employer brandingu. Na co dzień wspiera właścicieli firm, zarządy, działy marketingu i sprzedaży we wdrażaniu narzędzi zarządzania relacjami z klientami i budowie kultury organizacyjnej nastawionej na klienta. Dzięki optymalizacji procesów wewnątrz firmy pokazuje, gdzie tworzą się pozytywne i negatywne doświadczenia klientów i jak nimi zarządzać, by poprawić efektywność zarówno pracowników jak i wyników operacyjnych.

 


INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Limitów uczestników: 50 osób 

Spotkanie odbędzie się na platformie ClickMeeting (nie wymaga wcześniejszej instalacji). 

Prosimy o rejestrację przez nasz standardowy system zapisów na wydarzenia. 

W dniu spotkania otrzymają Państwo drogą mailową zaproszenia z linkiem do spotkania. 

Link będzie również aktywny w treści tego zaproszenia w przeddzień spotkania. 

Spotkanie wymaga komputera skonfigurowanego do odtwarzania dźwięku z dobrym dostępem do internetu.

Możliwe będzie zadawanie pytań drogą tekstową.