Spotkanie on-line
Technologie cyfrowe w odpowiedzi na kryzys
14 grudnia 2020 r. (poniedziałek), godz. 9:30-14:30
Przedstawiciele firm technologicznych zaprezentują case studies narzędzi, które pomagają rozwiązać problemy powstałe w biznesie w czasie pandemii covid-19.
PROGRAM
09:30 – 09:35 Otwarcie spotkania i przywitanie uczestników
09:35 – 10:20 Zonifero – Nowa normalność miejsca pracy – elastyczne zarządzanie biurem
10:20 – 10:25 Przerwa
10:25 – 11:00 Asseco – Biznes bez papieru! Podpis elektroniczny i strategia paperless
11:00 – 11:35 Asseco – Elektroniczny obieg dokumentów – chmura zintegrowana z e-podpisem
11:35 – 12:10 Asseco – Nowy standard backoffice – obsługa HR oraz komunikacja z pracownikami
12:10 – 12:15 Przerwa
12:15 – 12:40 Huawei – Piękno i prostota – system do wideokonferencji Huawei IdeaHub
12:40 – 13:10 Huawei – Metro klaster – wysoka dostępność danych w każdej sytuacji
13:10 – 13:15 Przerwa
13:15 – 14:00 Cyberus Labs – HealthCheckIn – uwierzytelnianie pracowników aplikacją w telefonie
14:00 – 14:05 Zamknięcie, Andrzej Trela, Dyrektor Dep. Rozwoju i Kluczowych Relacji w Lewiatanie
ZOBACZ PONIŻEJ SZCZEGÓŁY PREZENTACJI :
1. Nowa normalność miejsca pracy – narzędzia komunikacji zdalnej
Wpływ Covid-19 na pracę wydaje się rewolucją, ale jest tylko przyspieszeniem trendów widocznych od dawna. Narzedzia komunikacji dawające możliwość pracy zdalnej, jako pierwsza podchwyciła branża IT i kreatywna. Popularność coworkingów spowodowała wdrożenie elastycznych form zarządzania biurkami i salami (hot desking/hoteling). Smog i wyzwania klimatyczne zwiększyły zainteresowanie analizą jakości powietrza i optymalizacją energetyczną. Pandemia spowodowała przyspieszenie technologiczne, które już z nami zostanie – poniewż dotyczy szybko zmieniającego się świata w wielu obszarach. Zonifero przedstawi trendy rysujące się w obszarze miejsca pracy i zaproponuje wdrożenia zwiększające bezpieczeństwo i efektywność szeroko rozumianych zasobów firmy.
Opowie o tym Jacek Ratajczak, prezes zarządu Zonifero, absolwent Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Kulturoznawstwa Uniwersytu Wrocławskiego. Założyciel Fundacji PLUGin zajmującej się wspieraniem i łączeniem Polskiej Diaspory Innowacyjnej oraz promocją polskich innowacji na świecie prze projekty takie, jak Polish Tech Day, nagrody Ambasadorów Polskich Innowacji, konkurs dla startupów Pitch To London czy raport E-migracja. Z branżą IT i innowacji związany od 2008 r., od tego czasu, mieszkał i pracował w Indiach, Francji i Wielkiej Brytanii, zajmując się sprzedażą i ekspansją międzynarodową w firmach, poczynając od startupów do międzynarodowych korporacji.
10:10 – 10:15 Przerwa
10:15 – 12:00 Assecco
2. Biznes bez papieru! Zyskaj nowe możliwości dzięki podpisowi elektronicznemu
Twoja firma działa zdalnie, a Ty oraz Twoi klienci wciąż podpisujecie dokumenty odręcznie? Chciałbyś digitalizować swoją organizację, ale nie wiesz od czego zacząć? Poznaj strategię Paperless oraz narzędzia i usługi Certum by Asseco, które pozwalają na pełną rezygnację z papieru w firmie. Od początku wejścia dokumentu do systemu poprzez jego obieg w całym procesie biznesowym, z zachowaniem jego dowodowości prawnej.
Opowiedzą o tym: Mariusz Janczak, Account Manager, Asseco Data Systems, Asseco Group
ekspert ds. e-usług zaufania eIDAS i zawierania umów online, przy użyciu podpisu elektronicznego. Od blisko 10 lat zajmuje się obszarem IT związanym z usługami zaufania takimi, jak: ePodpis, ePieczęć, certyfikaty SSL i Code Sign, potwierdzającymi tożsamość osób i firm w Internecie. Jest odpowiedzialny za rozwój marki Certum, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie, skupia się zawodowo na usługach podpisu elektronicznego, aby w prosty i przyjazny sposób usprawniały procesy biznesowe i znacząco wpływały na redukcję kosztów oraz czasu poświęcanego na obsługę dokumentów.
Paulina Dzwonkowska, Account Manager, Asseco Data Systems, Asseco Group, absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego. W Asseco Data Systems odpowiedzialna jest za opiekę nad kluczowymi klientami w zakresie Usług Bezpieczeństwa i Zaufania, zarówno, z sektora prywatnego, jak i publicznego.
3. Jak zarządzać elektronicznym obiegiem dokumentów i rozwijać biznes w pandemii dzięki rozwiązaniom IT w chmurze, zintegrowanym z e-podpisem?
Czy rozwiązania używane do zarządzania procesami i obiegiem dokumentacji w Twojej firmie sprawdzają się w czasie pandemii? Potrzebujesz szybko wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów, który zintegruje się z obecnym systemem informatycznym? Pokażemy Ci elastyczne rozwiązania, które szybko usprawnią zarządzanie wewnętrznymi procesami: obiegiem dokumentów, umów, dokumentacji finansowej i HR. Niezależnie od systemu ERP, który posiada Twoja firma i z zapewnieniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami prawa.
Opowie o tym Robert Rosiek, Dyrektor Działu Systemów Wewnętrznych, Asseco Data Systems, Asseco Group, od 2005 r. związany z Grupą Asseco. Przez 15 lat zajmował się tworzeniem systemów do elektronicznego zarządzania informacją i migracją procesów papierowych na elektroniczne, w wielu obszarach takich, jak: obieg dokumentów, procesy finansowe, procesy HR. W ostatnich latach, skupia się na całkowitym wyeliminowaniu obiegu papierowego i zastąpieniu go pełnym, zintegrowanym systemem cyfrowym. Jako Dyrektor Działu Wytwarzania Systemów Workflow jest odpowiedzialny za rozwój produktów, wdrażanie i innowacje technologiczne.
4. Nowy standard procesów backoffice – case study obsługi spraw HR oraz komunikacji
z pracownikami
Czy chcesz, aby mimo zdalnej, rozproszonej pracy i utrudnionego bezpośredniego kontaktu, Twoi pracownicy i menadżerowie, mogli sprawnie i szybko załatwić bieżące sprawy HR? A może, zależy Ci, aby skutecznie dostarczać informacje swoim pracownikom i umacniać ich zaangażowanie w życie firmy? Także, w tym trudnym dla nas wszystkich okresie? Dowiedz się, jak zrealizować te założenia w praktyce i poznaj rozwiązania dla działów HR od Asseco Business Solutions.
Opowie o tym Renata Łukasik, Dyrektor Produkcji Systemów ERP, Asseco Business Solutions, Asseco Group, specjalizująca się w obszarze HR, ekspertka z wieloletnią praktyką w projektowaniu, tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań technologicznych wspierających klientów w zakresie procesów biznesowych. Absolwentka Politechniki Warszawskiej oraz Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie (MBA), z szeroką wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie zarządzania wytwarzaniem i wdrażaniem oprogramowania wspierającego firmy oraz z doskonałą znajomością otoczenia prawnego obszarów HR i Finansów. Odpowiedzialna za rozwój systemów ERP i HR dla linii produktów Macrologic ERP oraz systemów HR linii Softlab ERP oraz Portalu HR w Asseco ERP Cloud Business.
12:00 – 12:05 Przerwa
12:05 – 13:25 Huawei
5. Piękno i prostota, czyli system do wideokonferencji Huawei IdeaHub
Jednoczesna współpraca wielu osób na odległość staje się nową rzeczywistością. W jaki sposób podnieść jej efektywność? Jak połączyć zespoły projektowe? Huawei posiada rozwiązanie przeznaczone do zdalnej współpracy, ale nie tylko. Rozwiązanie to jest przeznaczone do firm małych, średnich i większych.
6. Metro klaster jako sposób na zachowanie wysokiej dostępności danych w każdej sytuacji
Zachowanie ciągłości biznesowej oraz automatyzacja systemów nabierają znaczenia w obecnych czasach. Z pomocą przychodzą rozwiązania wysokiej dostępności. Czym jest, jak działa, jakie korzyści przynosi wdrożenie HyperMetro? Klastra obejmującego geograficzne dużą przestrzeń i zbudowanego na macierzach All-flash najnowszej generacji. Rozwiązanie to jest przeznaczone dla firm średnich oraz większych, które posiadają Data Center.
O systemie do wideokoferencji Huawei IdeaHub oraz klastrze HyperMetro opowie Konrad Tutak, IT Product Manager – Cloud&AI Dept., Huawei Polska, odpowiedzialny za serwery oraz systemy pamięci masowej. Z branżą IT związany od 8 lat. W Huawei pracuje od 2018 r. w dziale Enterprise oraz Cloud&AI. Wspiera partnerów, jak również klientów, w doborze odpowiednich rozwiązań do infrastruktury IT w zakresie wydajnego przechowywania danych lub systemów wysokiej dostępności. Wcześniej pracował jako Product Manager dla Dystrybutorów VAD z „wartością dodaną”, odpowiadając za rozwiązania Storage, DC, Load Balancing. Chętnie dzieli się wiedzą, cechuje go praktyczne podejście
i otwartość na potrzeby klientów.
13:25 – 13:30 Przerwa
13:30 – 14:15 Cyberus Labs
7. HealthCheckIn. Bezpieczna gospodarka. Uwierzytalnianie pracowników w aplikacji
Systsem HealthCheckIn rozwiązuje problem przedsiębiorców – z przestojem fabryk, restauracji, zakładów usługowych, a klientów -w braku dostępu do usług i miejsc pracy w czasie zagrożeń epidemicznych. Umożliwia firmom wielofunkcyjne i całkowicie szyfrowane uwierzytelnienie pracowników – także statusu ich badań i stanu zdrowia, dając możliwoścć pracy osobom zdrowym. System spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa cyfrowego oraz prawne, a w szczególności restrykcyjne przepisy ochrony danych, co potwierdzili eksperci Komisji Europejskiej pozytywnie oceniając jego mechanizm uwierzytalniania. HealthCheckIn jako technologia cyfrowa zapewnia bezpieczne strefy, minimalizując ryzyko rozprzestrzeniania wirusa. Rozwiązanie HealthCheckIn przynosi korzyści społeczne, jak również finansowe dla przedsiębiorstw i osób fizycznych.
O systemie opowie Marek Ostafil, współzałożyciel Cyberus Labs i Smart Secure Networks, przedsiębiorca, menadżer, doradca, trener i wykładowca akademicki. Posiada, ponad 20-letnie, doświadczenie w zrządzaniu międzynarodowymi zespołami i projektami. Firma Cyberus Labs specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań w obszarze cyberbezpieczeństwa, a Smart Secure Networks rozwiązuje problemy zakresie cyberbezpieczeństwa systemów IoT – ELIoT Pro, które, jako jeden z nielicznych, polskich przedsięwzięć technologicznych, otrzymał finansowanie Komisji Europejskiej z programu SME Instrument. Jest ekspertem w grupie roboczej ds. cyberbezpieczeństwa przemysłu oraz ds. cyberbezpieczeństwa utrzymania ruchu działających przy KPRM. Wykładowca w zakresie cyberbezpieczeństwa systemów IoT i nowych kierunków w telekomunikacji.
14:15 – 14:20 Podsumowanie i zamknięcie – Andrzej Trela, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Kluczowych Relacji w Konfederacji Lewiatan
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Dane wydarzenia:
Początek: 14 grudnia 2020 godz. 09:30
Koniec: 14 grudnia 2020 godz. 14:30