fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Zarządzanie – czy istnieje styl kobiecy i męski? Czego możemy nauczyć się od dzisiejszych liderów? 

 

Francusko-Polska Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy Pomorza

mają przyjemność zaprosić na dyskusję ekspertów oraz networking

 

Zarządzanie – czy istnieje styl kobiecy i męski?

Czego możemy nauczyć się od dzisiejszych liderów? 

 

Nierzadko słyszy się, że kobiety są łagodniejszymi, bardziej współpracującymi, bardziej jednoczącymi liderami? Czy to naprawdę kwestia płci? Czy kultura, pokolenie i inne czynniki mogą wpływać na to, jakimi jesteśmy liderami? Spróbujemy odpowiedzieć na te pytania wraz z ekspertami w dziedzinie zasobów ludzkich oraz menedżerkami i menedżerami ze różnych rodzajów firm z  Trójmiasta. Serdecznie zapraszamy Państwa na to spotkanie, aby podzielić się z nami swoimi przemyśleniami i doświadczeniami. 

 

7 marca 2024 r. o godz. 9.45

w siedzibie Pracodawcy Pomorza 

Aleja Zwycięstwa 24 w Gdańsku

 

 

Program spotkania:

9.15-9.45 przyjęcie gości 

 

9.45-9.50 – otwarcie – Polsko-Francuska Izba Gospodarcza, Pracodawcy Pomorza

Virginie Little – Polsko-Francuska Izba Gospodarcza – przedstawicielka regionalna Gdańsk-Gdynia-Sopot

Tomasz Limon – Prezes Zarządu Pracodawców Pomorza

Wprowadzenie do tematu przez pryzmat różnic kulturowych, perspektywa i znaczenie storytellingu w stylach zarządzania.

 

9.50-10.15 – Wstęp

Joanna Szulc – wiceprzewodnicząca European Academy of Management. 

Naukowczyni z Politechniki Gdańskiej specjalizująca się w badaniach nad dobrostanem pracownika oraz kreowaniu włączającego środowiska pracy.

 

10.15-10.45 – Panel na temat stylów zarządzania 

Moderacja panelu:

Joanna Dąbrowa, dyrektorka HR Puro Hotels

Uczestnicy:

Ewa Brzozowska, dyrektorka zarządzająca Aloxe Polska

Ewa Kruchelska, członkini Rady Nadzorczej Crist S.A.

Stanisław Motylski, dyrektor zarządzający Flextronics Poland, wiceprezes zarządu Pracodawców Pomorza

Marcin Sikorski, dyrektor generalny Bolloré Logistics Poland

 

10.45-11.00 – Pytania z sali 

od 11.00 – Networking i rozmowy przy drugim śniadaniu