Zapraszamy do rywalizacji w konkursie „Tourism Trends Awards”, którego zwycięzcy otrzymają prestiżowe wyróżnienie i dostaną możliwość zaprezentowania się podczas konferencji przed wszystkimi uczestnikami (a spodziewamy się ponad 400 osób!).
Organizatorzy przygotowali aż 4 kategorie: Media Społecznościowe, Nowości na Rynku, Użyteczność Strony Internetowej oraz Kreacja Graficzna Wydarzenia. Do udziału w konkursie zachęcamy małych i dużych, zrzeszonych w sieciach i działających na własną rękę, hotelarzy i przewodników, agencje kreatywne i biura podróży – wszystkich, którzy ciągle rozwijają się w odpowiedzi na trendy i potrzeby rynku. Aby wystartować w konkursie wystarczy wypełnić krótki formularz rejestracyjny na stronie www.trendywturystyce.pl
Następnie, na podstawie zgłoszeń, jury wytypuje grupę wyróżnionych, których zaprosimy do drugiego etapu konkursu. Wybranych poprosimy o zaprezentowanie swoich działań
w dowolnej formie (film, prezentacja, itp.). Finalnie jury wyłoni po trzech najlepszych uczestników w każdej z kategorii. To właśnie oni będą mieli możliwość zaprezentowania się przed wszystkimi uczestnikami Konferencji NTT podczas trzy-minutowego wystąpienia.
Szczegóły kategorii.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Prowadzisz profil swojej marki na Facebooku? Świadomie planujesz komunikację i budujesz relację ze swoimi odbiorcami? Wszystko co robisz jest przemyślane? Przedstaw działania prowadzone na profilu swojej firmy w 2015 lub wybraną zrealizowaną kampanię.
NOWOŚĆ NA RYNKU
Wiesz, że rok 2015 należał do Ciebie? Wkroczyłeś na rynek jako zupełnie nowa firma? A może jesteś na rynku od lat, ale stworzyłeś zupełnie nową ofertę, która wyróżniła Cię wśród konkurencji, lub szczególnie odpowiedziała na potrzeby klientów? Wystartuj w jednej z podkategorii i opowiedz nam o swoich pomysłach, które realizowałeś w minionym roku.
UŻYTECZNOŚĆ STRONY INTERNETOWEJ (UXD)
Włożyłeś dużo zaangażowania w tworzenie swojej strony internetowej? Podczas jej powstawania przez cały czas myślałeś o swoim Kliencie, tak by twoja witryna była jak najbardziej dopasowana do jego potrzeb? Zaprezentuj swoją stronę internetową i pokaż, w jaki sposób wychodzisz naprzeciw potrzebom rynku.
KATEGORIA SPECJALNA: KREACJA GRAFICZNA WYDARZENIA
Pracowałeś w tym roku dla festiwalu, wydarzenia sportowego lub kulturalnego? A może wspierałeś otwarcie obiektu turystycznego? Tworzyłeś koncepcje graficzne, które w 2015 roku promowały atrakcje na Pomorzu? Zaprezentuj swoje projekty i wygraj w kategorii specjalnej.
Zachęcamy do udziału.
Tourism Trends Awards 2015
Warto wspomnieć zwycięzców ubiegłorocznej edycji konkursu TTA. W roku 2015 bezkonkurencyjny w kategorii „Najlepsza kampania marketingowa” okazał się Gdański Teatr Szekspirowski, a w kategorii „Odpowiedź na trend w turystyce – rozwiązanie w zakresie turystyki medycznej” triumfowała firma Velcure S.C. W rywalizacji „Najlepsza strona internetowa” wyróżniono firmę Travel Group.