Jako Stowarzyszenie, które zatrudnia 200 pracowników jesteśmy członkiem Pracodawców Pomorza i jednocześnie organizacją pozarządową. Od 30 lat zajmujemy się kompleksowym wsparciem osób z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzin.
Prowadzimy 9 placówek oraz kilkadziesiąt projektów, z których dziennie korzysta około 1500 osób.
Planujemy dużą kampanię społeczną , skierowaną do mieszkańców oraz przedsiębiorców Trójmiasta pod hasłem „Mam prawo do…”
Jako organizacja pozarządowa nie posiadamy żadnych środków, które możemy przeznaczyć na reklamę i promocję, ale dzięki współpracy z Miastem Gdańsk oferujemy atrakcyjny zasięg reklamowy dla potencjalnych partnerów kampanii.
Cel kampanii: wzrost świadomości społecznej mieszkańców Trójmiasta i lokalnych przedsiębiorców na temat osób z niepełnosprawnością, walka ze stereotypowym wizerunkiem tych osób jako niesamodzielnych i nieaktywnych zawodowo oraz promowanie kompleksowych działań Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Gdańsku. W dalszej perspektywie zbudowanie silnego wizerunku, niezbędnego w kampanii 1%, od której w dzisiejszej dobie, kiedy wiele firm boryka się z trudnościami i nie mają środków na działania CSR, zależy być albo nie być naszych wielu przedsięwzięć.
Kampania składać się będzie z serii plakatów i króciutkich spotów. Plakat będzie „zdjęciem” spotu. Chcielibyśmy, żeby tych spotów i plakatów było 10-12, ale zobaczymy, czy damy radę z kosztami. Na każdym spocie/plakacie będzie inna osoba z każdej z naszych placówek z hasłem, np. „Mam prawo być piękna”, „Mam prawo jeździć samochodem”, „Mam prawo do nowoczesnych technologii” , „Mam prawo mieszkać samodzielnie”, „Mam prawo dobrze wyglądać”, „Mam prawo do nowoczesnych terapii” , „Mam prawo palić papierosy” „Mam prawo zarabiać” etc
Państwa firma może zamieścić swoje logo na jednym plakacie, z wybranym hasłem lub na serii plakatów. Wszyscy partnerzy zostaną wymienieni w spotach reklamowych.
Lokalizacja i nośniki:
1.Urząd Miasta udostępnia nam 50 citylightów ( plakaty na przystankach autobusowych), plansze stałe i cyfrowe(wyświetlanie filmików) w Gdańskich Autobusach i Tramwajach oraz Zespołach Obsługi Mieszkańców (ZOM).
- Firma Cityboard udostępni nam nieodpłatnie nośnik wielkoformatowy w Gdańsku, a firma Neolight nośnik wielkoformatowy na Karwinach. Po naszej stronie koszt wydruku i montażu
- Media społecznosciowe: fb, Instagram, Youtube
- TVP
Korzyści dla partnerów:
- Wyjątkowo szeroki zasięg zapewniający dostęp do indywidualnego odbiorcy
- różnorodność formatów i lokalizacji: na każdym plakacie oraz pozostałych materiałach możliwość umieszczenia logotypu sponsora
- Dodatkowo materiał może się ukazać w TVP jako materiał promowany podczas kampanii 1% na przełomie stycznia i lutego ( umieszczenie takiego materiału jest dla ngo dostępne z bardzo korzystnymi rabatami, wszyscy sponsorzy mogą wówczas zostać wymienieni – realizacja tej części kampanii uzależniona jest od partnerów akcji, którzy zechcą zapłacić za tę możliwość promocji, nasze Stowarzyszenie nie posiada żadnych środków na reklamę i promocję)
- Najwyższą jakość wykonania : kampania będzie zrealizowana przy udziale profesjonalnej agencji reklamowej i ekipy filmowej
.
Termin: I część edukacyjno-społeczna od połowy listopada (wielki format) do końca grudnia ( nośniki z UM 14-27.12.2020)
II część 1% – od końca stycznia do końca marca
Dotychczas pozyskani Partnerzy : UM Gdańska, NDI, Levicare, Artbeat, Cityboard, Neolight
Razem możemy realnie zmieniać rzeczywistość wokół nas, promując prawa człowieka, otwartość i podejście włączające.