Szanowni Państwo,Z radością informujemy, że 25 maja br. rusza nowa kampania promująca Trójmiasto pod hasłem: „Trzy miasta, jedna destynacja”, przygotowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną.
Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020, a w ich wyniku powstał klip promujący 3 wyjątkowe miasta. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom oraz pokazanie kilku pomysłów na to, jak spędzać tu czas przez cały rok. Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia mają wspólnie do zaoferowania – co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej.
Osią kampanii jest strona internetowa, dostępna pod adresem https://trojmiasto.pomorskie.travel/
a jej głównym elementem jest specjalny teledysk, do którego obejrzenia serdecznie zapraszamy
https://www.youtube.com/watch?v=1viW2CqZVLY
Odbiorcą kampanii są osoby w wieku 20-44. Dodatkowe kryteria zastosowane przy doborze grupy docelowej to:
- miejsce zamieszkania – region pomorski, większe miasta sąsiadujących województw (np. Bydgoszcz, Toruń, Elbląg), Warszawa, Łódź i Poznań.
- zainteresowania (podróże, turystyka aktywna, turystyka kulturowa, wydarzenia i koncerty, sport)
Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda. Lojalnie uprzedzamy, że piosenka na długo zostaje w głowie – ale o to nam właśnie chodziło. Mamy też wielką nadzieję, że całość zachęci przede wszystkim młode osoby (ale nie tylko) do odwiedzania Trójmiasta w tegoroczne wakacje.
Dodatkowo, w teledysku możecie Państwo zobaczyć migawki z powstawania specjalnego, trójmiejskiego muralu, który znajduje się w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 295. Grafikę stworzył gdański artysta Piotr Jaworski, bardziej znany pod pseudonimem Tuse, autor rozlicznych rozlicznych prac graffiti rozsianych po całym Trójmieście. Mural uwiecznia elementy charakterystyczne dla wszystkich naszych miast, które razem tworzą przecież niepowtarzalne miejsce na mapie naszego kraju. I ten fakt chcemy bardzo naszą kampanią podkreślić.