W imieniu firmy Kalitero PR, organizatora szkoleń i spotkań biznesowych pragnę zaprosić Państwa do udziału w kolejnej edycji prestiżowego wydarzenia w obszarze komunikacji biznesowej w Polsce jakim jest 3. Forum Employer Branding.
Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną wydarzenia i zapraszamy Państwa do współtworzenia tej ważnej i cenionej inicjatywy łączącej środowisko Human Resources, Public Relations, CSR i marketingu oraz stanowiącej jedyne w swoim rodzaju miejsce popularyzacji najwyższej klasy wiedzy praktycznej oraz branżowego networkingu.
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Forum.
Mamy nadzieję, że zaszczycą nas Państwo swoją obecnością, by wymieniać się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi uczestnikami Forum.
Z wyrazami szacunku
Julita Dąbrowska
Inicjator i organizator
Kalitero Strategy&Employer Branding
Idea Forum
Forum Employer Branding to właściwe miejsce dla tych, których interesuje tematyka strategicznego budowania wizerunku pracodawcy. Wiele firm już podejmuje długofalowe działania komunikacyjne w tym zakresie i stale rośnie grono tych, którzy rozważają wprowadzenie systematycznych działań employer branding.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zainteresowanych co roku jesienią organizujemy Forum Employer Branding, spotkanie w trakcie którego zaproszeni goście oraz prelegenci dzielą się swoją wiedzą ekspercką, prezentują przykłady dobrych praktyk, debatują i wymieniają się opiniami i doświadczeniami.
Idea Forum wpisuje się w myśl zarządzania wiedzą, w trend stałego podnoszenia kompetencji pracowników i kadry zarządzającej, niesie możliwość poznania ekspertów i sympatyków, którzy na co dzień inicjują, nadzorują i przeprowadzają różnorodne kampanie, działania i projekty mające na celu budowanie wizerunku odpowiedzialnego i pożądanego pracodawcy. W trakcie Forum wspólnie zastanawiamy się jak lepiej zarządzać pracownikami, jak prowadzić prawdziwie efektywną i otwartą komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oparta na dialogu. Podpowiadamy jakie rozwiązania zastosowały wiodące firmy i organizacje i jakie osiągnęły rezultaty.
Forum Employer Branding to przede wszystkim spotkanie praktyków tj. dyrektorów, menedżerów działów HR oraz PR/CSR firm działających w różnych sektorach gospodarki, firm różnej wielkości.
Stawiamy sobie za cel przybliżenie tematu świadomego budowania reputacji organizacji jako pracodawcy. Czas trudności w pozyskiwaniu talentów jest bliższy niż może się to teraz wydawać zarządzającym. Globalizacja i większa mobilność na rynku pracy oraz starzejące się społeczeństwo największych gospodarek świata, sprawia, że o przewadze rynkowej firm stanowią już dziś sukcesy związane z pozyskaniem, utrzymaniem i zaangażowaniem najlepszych dostępnych na rynku pracowników.